Blackbloard "Ok monday, let's do this"

Kako motivirati zaposlene po dopustih?

10 min

Ne glede na to, kako radi imate svojo službo, je vrnitev na delo po počitnicah lahko težka. Online sestanki, gneča na cesti ... po sproščanju na plaži ne zveni najbolj privlačno. Zato smo pripravili nekaj idej, kako motivirati delavce po vrnitvi na delo.

Sodelavce pričakajte s pozitivno izkušnjo

Kaj čaka vaše delavce, ko se vrnejo z dopusta? Nešteto sestankov, (pre)polna mapa prejetih mailov, dolga to-do lista ...? Gre za pozitivno izkušnjo, ki daje energijo in motivira?

Prvi dnevi bodo dali ton za nadaljno delo. Zato poskrbite, da bo izkušnja pozitivna.

Razmislite o izvedbi zabavnega team building programa. Naš izbor si lahko ogledate tukaj. Ali pa sami pripravite krajšo aktivnost. Pripravili smo tudi nekaj idej, ki jih najdete v blogu Team building igre.

 

Izogibajte se nesmiselnih sestankov

Sestanki in usklajevanje zavzamejo velik del delovnega dneva, še posebej pri delu na daljavo. Zato ostane malo časa za dejansko delo, kar vodi do daljšega delovnika. To, skupaj s tehničnimi izzivi, ki jih prinesejo virtualni sestanki, lahko privede do frustracij slabe angažiranosti. 

Torej, preden vi ali drugi člani skličete sestanek, razmislite, ali bi bilo mogoče čas bolje porabiti za dejansko delo, o katerem se pogovarjate. Če je sestanek nujen, naj bo jedrnat.

 

Določite cilje

Cilji bodo delavcem pomagali natančno opredeliti, na kaj se morajo osredotočili v prihodnjih mesecih. Cilji pomagajo tudi pri jasnosti vlog in nalog - ključni dejavnik za zadovoljstvo pri delu.

Imejte sestanke s posamezniki in celotno ekipo, da določite osebne, timske in poslovne cilje. Vsak posameznik mora prevzeti odgovornost pri določanju svojih ciljev in KPI-jev, ki bodo kazali, ali so na poti do uspeha do konca leta.

Poskrbite, da bodo vsi razumeli večji poslovni cilj, svoje prioritete in prioritete ostalih ter kaj je njihova vloga pri doseganju ciljev.

 

Spodbujajte povratne informacije in prispevke zaposlenih

Če želite, da se nekdo počuti cenjenega in pomembnega, je poslušanje bistvenega pomena. Vendar raziskave kažejo, da le malo delavcev čuti, da jih organizacije slišijo. Veliko delavcev se počuti prezrte in podcenjene. 

Pomembno je, da jih povprašate po povratnih informacijah in njihovih predlogih. Ti vam bodo pomagali pri razumevanju delavcev in prepoznavanju pomanjkljivosti.

Torej pomagajte spodbuditi moralo in motivacijo osebja po počitnicah, tako da aktivno iščete njihov prispevek in povratne informacije - in ravnate na podlagi teh informacij.