On-line: Verižna reakcija z namenom
5 min
Naročnik: Mednarodna fundacija; 90 zaposlenih iz treh različnih držav
Dogodek/Program: celodnevni on-line timski program – 6 ur
Izziv: Fundacija za vse svoje zaposlene dva krat letno organizira timski program, kjer se srečajo predstavniki vseh povezanih podjetij in poudarjajo pomen korporativne kulture, vrednot in vizije fundacije. V času epidemije srečanje v živo ni bilo mogoče, zato je naročnik želel izvesti kompleksen timski program on-line.
Ključno sporočilo/cilj dogodka: ker se veliko novo zaposlenih z novimi sodelavci še ni srečalo v živo, hkrati pa so šele začeli spoznavati kulturo organizacije je bil ključen cilj ta, da novo zaposleni spoznajo ostale ter poglobijo razumevanje vrednot in vizije fundacije. S programom smo tudi dokazovali, da je na prvi pogled nemogoč izziv – organizacija kompleksnega on-line programa za 90 ljudi – mogoč. Ker se z na videz nemogočimi izzivi fundacija ukvarja vsak dan, je bilo sporočilo zelo na mestu.
Opis rešitve/programa: Verižna reakcija je program, kjer ekipe izdelajo svoj del verige, ki se na koncu sestavi v eno veliko verigo, v kateri se elementi 'prožijo' drug drugega (podirajo kocke, kotalijo žoge, prožijo elastike…). Vsak kos reakcije lahko simbolizira določeno vrednoto in skupaj tvorijo celoto – čisto na koncu pa se 'sproži' ključno korporativno sporočilo dogodka, ki je bilo v našem primeru vizija fundacije. On-line verzija tega dogodka je še bolj kompleksna, daj vsak posameznik pri sebi doma sestavi svoj kos reakcije, katero potem on-line povežemo v celoto. Da je zadeva lahko delovala, smo program razdelili na tri dele, kjer je večji del celotnega dogodka pomenila predpripravo nanj:
1. področje (predpriprava): tehnična podpora. Za kvalitetno izvedbo on-line programa je ključno obvladovanje tehničnega področja. V programu so sodelovali zaposleni iz treh držav in vsak med njimi je imel svojo povezavo. Zato smo v tej fazi močno testirali in nadgrajevali tehnično podporo, da bi zadeva na koncu delovala brezhibno. V ta namen smo izvedli tudi kratek predprogram z vsemi udeleženci, kjer smo preverili, kako delujejo njihove povezave in jim pomagali reševati tehnične izzive.
2. področje (predpriprava): dostava paketov. Ker vsi udeleženci doma nimajo vseh rekvizitov, potrebnih za izvedbo programa, smo vsem poslali paket osnovnih materialov, ki so jih prejeli po pošti. Paketi so bili oblikovani v stilu celostne podobe dogodka in so imeli močno sporočilno vrednost. V času največje krize zaradi epidemije, to ni bila lahka naloga, vendar je na koncu vseh 90 udeležencev pred programov pakete prejelo in bilo pripravljeno na aktivnost.
3. področje: Izvedba programa. V 6 urnem on-line programu so bili udeleženci razdeljeni v skupine, znotraj katerih je vsak posameznik sestavljal svoj del reakcije, ga potem dodal v svojo skupino, na koncu pa še skupine skupaj. Ko je bila celotna veriga sestavljena je sledilo skupinsko proženje, kar je bil tudi vrhunec dogodka. Ker je toliko časa na programu težko držati pozornost vseh udeležencev, smog a razdelili na več kosov, med katerimi smo imeli pripravljene zabavne in sproščujoče vložke.
Rezultat: Udeleženci so sestavili kompleksno verižno reakcijo ter jo na koncu uspešno sprožili. Med proženjem pa so se prikazovala korporativna sporočila in vrednote fundacije. Pripravo in izvedbo programa smo tudi posneli tern a koncu naročniku poslali dodelan video programa, ki je verižno reakcijo združil v celoto. Udeleženci so s tem dokazali, da so sposobni narediti nemogoče, hkrati pa tekom celotnega programa spoznavali in ponotranjali vrednote in vizijo fundacije. Dogodek je bil velik uspeh.
Opombe: Priprava programa je zaradi vseh tehničnih in organizacijskih podrobnosti trajala več mesecev. Predvsem zato, ker smo morali zagotoviti tehnično brezhibnost in to, da so vsi udeleženci pred samo izvedbo dobili svoje pakete z materialom.