Dogodek po meri: Izgubljeni manifest

Dogodek po meri: Izgubljeni manifest

3 min

Posamezniki imamo različne sisteme vrednot. To pride do izraza še posebej pri hitro rastočih organizacijah, kjer zaposleni prihajajo iz različnih držav, imajo različno kulturo, navade ...

Naročnik: Mednarodna fundacija; 80 zaposlenih

Dogodek: Organizacija timskega dogodka za celo organizacijo – 2 dni

Izziv

Hitro rastoča fundacija, ki jo sestavlja več podjetij in posameznikov, stavi na svojo jasno vizijo in skupno korporativno kulturo. Poleg močnega komuniciranja svojih vrednot je naročnik želel kot cilj doseči tudi povezovanje in spoznavanje članov fundacije, saj jih skoraj polovico prihaja iz drugih držav. Dogodek je moral biti izveden na najvišjem možnem nivoju – tako vsebinsko, kot organizacijsko.

Cilj dogodka

Cilj dogodka je bil povezovanje in spoznavanje vseh članov organizacije ter gradnja zaupanja skozi komuniciranje jasne vizije in vrednot, katerih ključna ideja je boljši in lepši svet za vse. Visok nivo dogodka je moral sporočati pomen, ki ga lastniki fundacije dajejo viziji in ekipi, ki jo izvaja – vseh zaposelnih. Hkrati naj dogodek sodelavcem iz tujine predstavi košček Slovenije.

 

dogodek po meri team building

 

Opis rešitve

Za naročnika smo sestavili nov program z naslovom Izgubljeni manifest. Zgodba programa je bila postavljena v Srednji vek v Predjamski grad. Realni zgodovinski osnovi Erazma Predjamskega smo dodali izmišljeno zgodbo o Izgubljenem manifestu, ki ga je Erazem tik pred smrtjo želel predate cesarju. Manifest, napisan v latinščini, je združeval vse stanove tistega časa in vsebinko povzemal vse današnje vrednote našega naročnika. V ozadju dogodka je bilo vedno vprašanje – kakšen bi bil svet, če bi manifest prišel do cesarja in bi ljudje že takrat zaživeli vrednote našega naročnika.

1. del: Udeležence smo zapeljali na neznano lokacijo sredi gozda, kjer je vhod v podzemno jamo – del jamskega Sistema Postojnske jame. V manjših ekipah so v temi s svojimi svetilkami iskali izgubljene pečate različnih stanov, ki so (v naši zgodbi) pred več 100 leti podpisali Izgubljeni manifest. Ko so našli pečate, smo jih skozi rove popeljali do neznanega vhoda v osvetljeno Postojnsko jamo in od tam ven z vlakcem do uradnega vhoda v jamo.

2. del: Kot osrednji del dogodka smo dvorano hotela spremenili v restavratorsko delavnico. Udeleženci so z uporabo restavratorskih orodij in tehnik zložili skupaj koščke najdenega pergamenta, ki se je na koncu sestavil v ogromen srednjeveški manifest.

3. del: udeležence smo zapeljali do Predjamskega gradu, kjer so po zatemnjenem gradu iskali predmete, s katerimi so potem posneli kose videov, ki smo jih še pred koncem večera sestavili v dokumentarni film o Izgubljenem manifestu. Sledila je srednjeveška večerja.

4. del: Uradni zaključek dogodka je bil pečatenje Izgubljenega manifesta v dvorani in ogled njihovega dokumentarnega filma z gradu. Sledil je govor direktorice in povabilo na večerno zabavo ob glasbi in plesu s srednjeveško tematiko, ki je trajala do jutranjih ur

Rezultat

Udeleženci so bili pozitivno “šokirani” nad lokacijo in načinom izvedbe nadstandardnega dogodka. Vrednote in vizija so bili jasno skomunicirani, piko na i pa je dodal načrtovani zaključni govor direktorice, ki je celoten dogodek in njegovo vsebino neposredno povezal s poslovnim svetom, v katerem fundacija deluje. Dogodek je bil ocenjen z najboljšo možno oceno.

Opombe: Eden ključnih nabojev dogodka je bil ta, da udeleženci do zadnjega niso vedeli kam gredo. Zaradi tujih udeležencev je bi dogodek simultano prevajan v tuj jezih, vsi materiali pa so bili pripravljeni v dveh jezikih.

Nasveti o ustvarjanju pravih timov

Novosti na področju aktivnosti, timskih del in izobraževanj

Team building participants painting kids games

Moč družbene odgovornosti podjetij

Participants racing with their formulas

Hibridni dogodek: Formula 1

Tovarna zabave

Dogodek po meri: Factory of Fun

V bazo znanja

Ustvarjamo rešitve za vaš tim

Predani smo k razvijanju inovativnih timskih programov, ki pomagajo k rasti ekipe in podjetja.

 

TBA mesečnik

Vabimo vas, da spremljate naš mesečnik TBA Komunikator, v katerem pišemo o trendih in inovacijah v teambuildingu ter vas obveščamo o dogajanjih v TBA.